Network influencers
מחלקת משפיענים
אין אחד שלא שמע על המילה "משפיענים" בתקופה האחרונה, מילה אשר תפסה תאוצה בעשור האחרון במיוחד ב2020- אחרי הקורונה.
משפיעני רשת הם אנשים כמוני וכמוכם, חברה צעירים ובוגרים אשר פועלים ברשתות החברתיות בכך שהם מייצרים תכנים אותנטים וייחודיים להם. בזכות אותה העשייה נוצרת סביבם קהילה שהם משפיעים עליה ומובילים עבורה דעה ואלו הם משפיעני הרשת
ב- SAFRA הבנו שמשפיענים זה כוח, כלי שיווקי עצום בעל השפעה ענקית אשר יכולה לתרום לכל עסק מ- גדול עד קטן. אחד הבידולים החזקים שלנו זה שאנחנו מאמינים במשפיעני ננו מיקרו, מיקרו, ומאקרו – משפיעני נישה, אותם חברה שאינם מכילים כמות עצומה של עוקבים אבל בעלי קהילה חזקה והדוקה שבזכותה נצליח לקדם את העסק שלך
הדרך להצלחה
אז איך יוצרים מהלך משפיענים חכם אשר מתאים לעסק שלך?
-
מי זה העסק שלי - לפני שבכלל נרוץ למהלך משפיענים כל עסק חייב להבין את הצורך העיקרי שלך,
מה השירות שאתה נותן, מה תרצה לקדם, מה מאפיין אותך ובעיקר להבין למה בכלל משפיענים בעסק שלך. -
יצירת נבחרת מנצחת - לא כל משפיען מתאים לכל עסק!
לכן יש ליצור נבחרת אשר מתאימה לצורכי העסק שלך על ידי התאמה לפי עולמות תוכן, סוג תוכן המשפיענים ועוד -
תכנון קריאייטיב מדויק למהלך - מאחורי כל מהלך טוב יש קריאייטיב מושקע,חזק,
יצירתי שתואם את המשפיענים ואת צורך העסק שלך.
קריאייטיב = אותנטיות וזה אחד המרכיבים להצלחה. -
אנושיות כערך ראשון - משונה מכלל מערך הדיגיטל, משפיענים הוא חומר אנושי טהור שדורש המון השקעה
ותשומת לב לכן תקשורת טובה מובילה לשיתוף פעולה בריא ומדויק
-
מי זה העסק שלי - לפני שבכלל נרוץ למהלך משפיענים כל עסק חייב להבין את הצורך העיקרי שלך,
מה השירות שאתה נותן, מה תרצה לקדם, מה מאפיין אותך ובעיקר להבין למה בכלל משפיענים בעסק שלך. -
יצירת נבחרת מנצחת - לא כל משפיען מתאים לכל עסק!
לכן יש ליצור נבחרת אשר מתאימה לצורכי העסק שלך על ידי התאמה לפי עולמות תוכן, סוג תוכן המשפיענים ועוד -
תכנון קריאייטיב מדויק למהלך - מאחורי כל מהלך טוב יש קריאייטיב מושקע,חזק,
יצירתי שתואם את המשפיענים ואת צורך העסק שלך. קריאייטיב = אותנטיות וזה אחד המרכיבים להצלחה. -
אנושיות כערך ראשון - משונה מכלל מערך הדיגיטל, משפיענים הוא חומר אנושי טהור שדורש המון השקעה
ותשומת לב לכן תקשורת טובה מובילה לשיתוף פעולה בריא ומדויק